Väčšinu svojho pracovného času venujem dvom svojím veľkým “výzvam”. Prvou je sociálna práca – od roku 2004 pôsobím v organizácii Mládež ulice, s ktorou som zažil a stále zažívam vysokú školu v hľadaní spôsobov podpory jednotlivcov, rodín aj komunít v ich raste a rozvoji. Druhou oblasťou je efektivita práce a time managment. Rád pátram po nástrojoch a spôsobe fungovania, ktoré pomáhajú zvládať nároky súčasnej doby tak, aby som bol – ako i ľudia okolo mňa, v pohode.
Plánovanie, priority, delegovanie, papierové diáre, online kalendáre a nástroje, hlboká práca, sústredenie a iné – oblasti, ktorým sa s nadšením venujem. Ak potrebujete s niečím pohnúť – jednoducho NESTÍHATE – či už ako jednotlivec alebo tím/organizácia, pokojne ma kontaktujte.
Aké nástroje v oblasti efektivity a plánovania rád využívam
- papierový diár Franklin Covey, denná náplň 7 habits
- aplikáciu Todoist + Freelo na spravovanie záväzkov celého pracovného aj súkromného života (v minulosti zopár rokov Trello
- Google kalendár na stretnutia a synchronizáciu s kolegami/kolegyňami
- aplikáciu Toggl na time tracking
- postupy GTD (getting things done) od Davida Allena
- aplikáciu brain.fm na dosiahnutie plnej koncentrácie
- PILOT zmazateľné pero, zelená a červená pastelka
- digitálny časovač Eurochron EDT 9000
- aplikáciu Freedom na “odpojenie sa” od vybraných web stránok a aplikácií v mobile
- na zrýchlenie písania v PC nástroj aText
- slúchadlá Sony WH-1000XM2
A ešte zopár ďalších vecičiek 🙂